Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. März 2020

Effectiveness of 5 Es Learning Cycle Model on Students Learning in Physics at Secondary School Level in Pakistan

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft I, S. 469-478

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. März 2020

Educational Leadership Processes as Predictors of Positive Work Attitude at Higher Education Level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft I, S. 500-509

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. Juni 2019

An Exploration of College Principals' Technology Leadership Competency Assessment

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft II, S. 222-230

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. März 2019

Effective Use of Classroom Management Techniques in Overcrowded Classrooms

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft I, S. 137-144

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft